My Sexy Girl




Pada suatu hari, sedang sang kancil berjalan-jalan dalam hutan dia terdengar suara meminta tolong. "tulung...tulung..". Kedengaran suara itu sungguh manja sekali sampaikan meleleh "taik" telinga sang kancil. Sang kancil pun menuju ke arah suara itu. Sampainya sang kancil ke destinasi yang ditujui, alangkah terkejut "kancilnye" sang kancil.......
Dah cukup setakat tu jer aku nak mencarut mengarut~ngeeee.

Post kali ni aku nak mintak jasa baik atau jahat korang sume yang selalu masuk atau termasuk kat blog aku ni. Aku harap korang boleh bagi kumen atau cadangan header mane yang seswai aku nak letak untuk blog aku ni. Bagi aku sume cantik tapi takkan aku nak letak 3,3 skali kot~ngeeee.

Lupe aku nak bagi tau hari tu aku terlepak kat blog brader ni pastu aku tengok dia cam otai jer sebab dia ngaku dia otai ~kukuku. Aku pun terus buat cam otai  gak la dan dengan gaya otai nya aku suruh dia buat header untuk blog ni tapi dia silap faham aku rase dia pun dengan muka tak malunya terus buat header untuk blog ni~kuikuikui. Jangan mare bro otai ~muahahahahahaha!!!

Papepun aku ucap riburiban time kaseh la bro. Aku ingat nak banje mekdi ke kepc ker tapi ko duk atas "kusi" aku plak duk atas meja jd jauh la kite kn~ngeeee. Pasni kalau ade sape2 yang rase otai cam aku gak leh la p swuh brader otai ni buatkan header untuk blog korang~muahahahahahahaha!!!!

p/s: pasni aku nak p swuh dia buat header untuk blog ni plk~muahaha!!!
14 Responses
  1. azizan4444 Says:

    aku suke 2 n 3 boh..tp jgn tamok baham 2 trs..aku plh 3 lah..haha


  2. ezanykun Says:

    pilih jer la no3 tu.. aku tiru jawapan zizan.. haha..

    tapi kalau boleh suruh la otai tu edit smula..

    sharing room.. bolloq's is sexy..


  3. hana suke no 3~~~!!!

    ngeeee...

    xtiru zizan mahupon ezany...hehe


  4. Syukie Says:

    No satu simple sangat...then aku rase x sesuai gn warna BG ko bro..

    then no 2 orang buka2 je blog ko da memang tau ni sure blog boleh sedot2 file..Ngeh2...

    no3 adelah yg paling...erm 75% sesuai...

    so lu pikir2 ar bro..rase2 no 2 dgn 3 paling ok ...

    (ni pendapat aku dari hati yang tulus suci..)




  5. wachak Says:

    Bro wa boleh vote x .. hehehe


  6. i tetap nak no 2!

    no 1 kale putih tendang gambar.

    no 3 dah banyak sangat header camni pasal ni memang header template. though ade name blog kamu, tetap taknak no 3 sebab biase tengok merate2.

    takde style la kalau same ngan orang lain.


  7. uncle Says:

    no 3..nampak macam banner pro..so aku pilih no.3 noktah !


  8. Juju Says:

    aku pun pilih no.3, tp aku suke la cadangan zizan kat atas tu yg suh tukar tagline

    "sharing room.. bolloq's is sexy"

    kinda cute tagline..muahahaha!


  9. Juju Says:

    eh zizan pulak..silap silap..cadangan ezany! sorry typo :D


  10. upsss.. no 3 sgt santeq ok..
    kan tawan..


  11. Mario Says:

    kan dh bincng ari tu nk no 2 tu,,, apahal tanye orng ni,,,?
    aku tk setuju ngan mat jani tu

    'bolloqs is sexy????

    wehhh...pelissss...muahahaha


  12. Anonymous Says:

    [b]NationalClicks.com-Free Adult, Sexy Videos, Pictures, Games.[/b]

    [b]**NOTE:[/b] We are your ONLY Free Softcore Adult Playground with over 20 Free Social Communities built towards your favorite fantasy.

    You don't have a favorite fantasy? You should.

    Maybe its Hot Teachers, Hot Mom's, Hot Wives, Lingerie, Daisy Dukes, Nip Slips, Sexy Legs, Booty or Panties.

    Don't worry, we have you covered.

    With over 20 Free Hot Social Communities to upload Pictures, Videos and Blogs we are sure to have what you want.


    [b]Check it out, have some fun, interact and enjoy all the free stuff.
    [/b]


Related Posts with Thumbnails