Planet 51


Directed: Jorge Blanco
Co-Directed: Javier Adad, marcos Martinez

Produced: Ignacio Perez Dolset, Guy Collins

Written: Joe Stillman

Starring: Dwayne Johnson
            Jessica Biel
            Justin Long
            Seann William Scott
            Gary Oldman
            John Cleese

Studio: Ilion Animation
          HandMade Films 

Synopsis:
The film follows a NASA astronaut, Captain Charles "Chuck" Baker (Dwayne Johnson) who lands on Planet 51 thinking he's the first to set foot on it. However, he discovers it's inhabited by little green people who live in a white picket-fenced world reminiscent of 1950s America. This frightens the aliens, who think he's an invader.

Download:
Part.1 | Part.2 | Part.3 | Part.4

Join file with HJ-Split
7 Responses
  1. chokio_nia Says:

    tak pena tau pasal cte ne pon??


  2. booloqs Says:

    nk tau dolod la...try tnye pak gugel mst dye tau...cter bru lg ni...besh gk cter dye=)


  3. fawizah Says:

    salam.. ni cite baru kn? ade 4 part je eh? pendek ke citenye? slalu 8 part..


  4. majin Says:

    ni fail mkv file kck tp gmbo cm avi pnye fail...tp yg ni still gmbo pggung lg la tp da bley tgk klu nk tgk=)


  5. WiraTLC Says:

    ko ni lelaki ke pompuan? emm.. aku sokong ko.. lantak le orang nak kata ape kat kita.. bukan kita mintak duit mereka nak beli pun.. aku ada gak orang mengata.. tapi skarang ni tak dah sebab mereka penah kata "ko ni macam budak2 le" aku pun kata " hehehehehe.. ko punya hobi aku tak penah nak kata pun.. hobi aku ni aku pakai duit aku.. tak menyusahkan ko pun.. hehehehehe.." lepas tu mereka pun tak penah nak komen apa2 pasal hobi aku...


  6. bolloqs Says:

    WiraTLC:
    npe ko nk ngurat ak ker?~muahahahahha!!...mm ak setuju sgt2 kate2 ko2=)


  7. boloq nk citer katun tom & jerry leh upload x?heee..TQ


Related Posts with Thumbnails