Tawa Dalam Tangisan

"Terhenti langkah seketika
Pandangan tersasar
Jiwaku bergelora
Sendiri ku dirundung sepi
Mengenang kembali
Saat yang telah pergi"

 Haha...ni la perasaan aku selepas habis game Chelsea tadi. Aku harapkan kemenangan malam ini tapi apakah nasib Chelsea minggu sudah dua kali seri digelanggang sendiri selepas kalah kepada Man. City. Mungkinkah badi Man. City sudah terlekat pada Chelsea?~huhu...

Moral aku "down" gila-babi (mengalahkan pemain~muahahahaha!!) dan telinga PANAS berdesing kerana terdengar suara-suara kumbang sumbang dari peminat Man. Utd (termasuk member aku) yang ada kat kedai tu (lupa nak bagi tau tadi aku tengok bola kat kedai bukan mamak) yang mengejek Chelsea. Mungkin aku sorang jer kot peminat Chelsea kat kedai tu~huhu.

Tapi aku dengan "gentleman"nya masih duduk lagi kat kedai tu untuk menyaksikan game Man. Utd dengan harapan "setan merah" ni kalah~muahahahahaha!!...Aku rase mase tu kalau member aku nak hisap rokok tak payah pakai lighter da cucuh kat telinga aku pun da nyala~hoho..

Dipendekkan cerita, selepas 21 minit perlawanan bermula...GOOAALL!!!!!
Aku sorang jer yang bersorak sambil bangun dengan kedua-dua tangan diangkat ke langit~muahahahahahahaha!!!

Man. Utd [0-1] Aston Villa 

Satu kedai terus senyap~muahahahahaha!!!...dan sekarang sampai giliran aku pulak yang bahan member-member aku sambil perli peminat Man. Utd yang lain secara halus~muahahahhahahahahahaha!!!!
Aku perasan gak "time" ni banyak jer mata-mata yang skodeng aku secara tak puas hati... Aku peduli hape!!~muahahahahaha!!

Sampai jer wisel penamat aku terus bersorak untuk kali kedua sampai keluar air mata~muaahahhahaha!!
Puas hati aku walaupun awal-awal tadi terkuciwa~ngeeee...
Saje nak mencarut mengarut~ngeeee...papai!!!


13 Responses

  1. waaaa..conoknye dye ea..

    ngeeee...

    bunga tmpng gembira...kikikiki


  2. x abes2 ngn bola die.. haha.. :p


  3. patut la hilang trus malam tadi.

    mario n jijan spekulasi je pasal ketidakmunculan kamu.

    i tunggu2 pun kamu takde.

    lex la, nanti2 menang lak.


  4. ezanykun Says:

    biar btul sampai kluar air mata.. haha..


  5. chokio_nia Says:

    hahaha..ko neh..aku ingat kene tgl awek kape..br nak pujuk..ne tak jadi ah..lol


  6. koi Says:

    pas klah 2-1 ari tu..chelsea xmng2 lg ni..aduih2


  7. nurain rodze Says:

    seronok tak terhingga !


  8. azizan4444 Says:

    mlm ni rio kena...haha


  9. aida Says:

    yeahhhhhhhhhh M U.. yeahhh~


  10. BENA Says:

    hahahaah
    ske gak MU kalah
    yehaaaaaaaaaaaa!
    =)



  11. Ammett Says:

    padan muko..kedudukan fantasy semakin jauh..


Related Posts with Thumbnails